The Land Of Utopia

Καλώς ήρθες στον Κόσμο μου! Εδώ μπορείς να μείνεις όσο θέλεις, να μιλήσεις, να στοχαστείς, να ακούσεις... Στον κήπο μου βασιλεύει η Αλήθεια, το Γέλιο και η Αγάπη. Δεν έχει σημασία πώς έφτασες ως εδώ, αν σε έφερε η αναζήτηση ή η τύχη. Σημασία έχει πως ήρθες. Μείνε λίγο... Εξερεύνησε τον Κόσμο μου... Καλό ταξίδι...
Friendship Quote and Funny Quote Pictures, Images and Photos

Songs I love

Γνωρίζοντας τον James Christensen

«Η ζωή φαίνεται να είναι πολύ πιο περίπλοκη από ποτέ. Και επίσης, πολύ σοβαρή. Χρησιμοποιώ τις δημιουργίες μου για να ελαφρύνω τα βάρη της καθημερινότητας. Οι ήρωές μου αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όλοι μας σ’ αυτό που λέμε ‘ζωή’. Η μοναδική τους γνώμη με βοηθάει να αντιμετωπίζω τα δικά μου προβλήματα με χαμόγελο και ελπίζω και εσάς το ίδιο. Είμαστε όλοι μαζί σε τούτο το ταξίδι και οτιδήποτε κάνουμε για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο είναι θεμιτό.» James Christensen .
Ο Τζέημς Κρίστενσεν γεννήθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου του 1942 στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Αφού τελείωσε το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια (UCLA), μετακόμισε στη Γιούτα, όπου ζει ως σήμερα με τη γυναίκα και τα 5 παιδιά του. Δίδαξε Τέχνη για πάνω από 20 χρόνια στο πανεπιστήμιο Brigham.
Εκτός από τις προσωπικές του εκθέσεις σε Ευρώπη και Αμερική, έχει κάνει την εικονογράφηση σε εκδόσεις των Times. Έχει επίσης εκδώσει 3 προσωπικά του βιβλία που έκαναν τεράστιες πωλήσεις. Επίσης, εικονογράφησε το βιβλίο: A Shakespeare’s Sketchbook.
Τα έργα του κρύβουν ένα φιλοσοφικό μήνυμα, αλλά ο ίδιος προτιμάει να μην τα ερμηνεύει, αφήνοντας έτσι το θεατή να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Το σπίτι του στη Γιούτα είναι ένα κτίριο που σχεδίασε ο ίδιος, γεμάτο μυστικά περάσματα και γλυπτά εμπνευσμένα από τους πίνακές του.
Το σήμα κατατεθέν του είναι ένα ιπτάμενο ή πλεούμενο ψάρι, συχνά με λουρί.

Σε αυτό το βίντεο μπορείτε να απολαύσετε κάποια από τα έργα του.

Flowers Pictures, Images and Photos
Book and butterflies - animated Pictures, Images and Photos

wibiya widget